Všechno, co si dovedeš představit, je možné

LOVEMUSIC, ANEB CESTA NAŠEHO SRDCE

Je to už nějaký ten pátek, co se začal psát příběh Lovemusic. Museli jsme ujít dlouhou cestu, abychom z obyčejného a zaměnitelného stánku na fesťáku udělali značku tvého srdce. Dodnes ukazujeme, že vše je možné a každý v sobě má kreativního ducha. Stačí chtít vytvářet svůj osud.

Jak svět přichází o stánkaře. A jak se rodí návrháři.

Na začátku byla láska. A taky chuť něco tvořit. Začínali jsme tehdy ještě jako partnerská dvojice – já,  Zbyněk Hanko a moje tehdejší partnerka -  Katka Pletichová (odkazy do designérských detailů). S plným autem věcí od cizích návrhářů jsme jezdili po festivalech. Tím vzniklo spojení Love a Music.

Pak jsme otevřeli první obchod na Dominikánské v Brně a prodávali, co se nám líbilo. Jenže těch hezkých věcí, které by se nám opravdu líbily, bylo tehdy stále míň. A tak jsme začali sami vyrábět svoje vlastní produkty. Nikdy jsme netušili, že bychom mohli tvořit módu, ale přes první pěnové náušnice jsme se dostali až k potisku vlastních triček, která se skvěle prodávala.

Vzešlo to vždycky z nějakého nápadu nebo hlášky. Mezi naše nejúspěšnější produkty se zařadila trička s nápisy jako Facefuckiswatchingyou nebo Killthetelevisionbeforeitkillsyou.

Naše Lovestory

Všechno, co si dovedeš představit, je možné

Je to už nějaký ten pátek, co se začal psát příběh Lovemusic. Museli jsme ujít dlouhou cestu, abychom z obyčejného a zaměnitelného stánku na fesťáku udělali značku tvého srdce. Dodnes ukazujeme, že vše je možné a každý v sobě má kreativního ducha. Stačí chtít vytvářet svůj osud.

Přečíst si celou Lovestory

  • Léto 2008 Katka začala vyrábět úplně první náušnice, tehdy ještě pod značkou Cattychic. Byli hravé, ručně malované a s láskou vyráběné. Začali jsme je prodávat na festivalech a vám se líbily.
  • Zima 2009 Začali jsme vyrábět první trička. Motivy tvořili dohromady Zbyněk s Katkou. V první kolekci byl náš bestseller – Facefuck is watching you i návrhy od MgA. Venduly Chalánkové.
  • 9. 11. 2009 Otevřeli jsme obchod na Pekařské 17 v Brně.
  • 10.-12.6. 2010 Pořádali jsme úplně první Factory Fashion Market na Zbrojovce. Akce byla spojená s kulturním festivalem Burning beats factory party. Pamětníci na tuhle divočinu dodnes vzpomínají.
  • 1. 11. 2010  Uvedli jsme naši první kolekci nerezových šperků, které pro vás vyrábíme ve Valašském meziříčí. Věřili jsme, že to bude hit. A nespletli jsme se.
  • 11. 4. 2011 Naše první video - Trojčata natočil Mejla Production.
  • Jaro 2011 Začali jsme vyrábět náš jediný kus nábytku – němého sluhu, co vypadá trochu jako UFO a trochu jako otvírák. Každopádně jsme se s ním dostali do mnoha designových časopisů.
  • 12. 5. 2011 Otevřeli jsme obchod v Praze na Andělu. A po roce ho zavřeli. Zkusit se má všechno.
  • 8. 11. 2011 Založili jsme a poprvé oslavili Mezinárodní den smluvních cen k výročí otevření našeho prvního obchodu v Brně.
  • 15.-19.2. 2013 Vyjeli jsme na náš první německý veletrh – Ambiente ve Frankfurtu nad Mohanem.
  • 1. 5. 2013 Uvedli jsme kolekce sukní s návrhářkou Janou Krčmovou.
  • 18.-20.8. 2013 Poprvé jsme vystavovali na veletrhu Styl a Kabo. Dokonce jsme tam založili celou novou sekci Fresh Fashion pro mladé návrháře, obstarali DJ a koktejlový bar. Uvedli jsme tam naši první a poslední ucelenou kolekci oblečení Dreamy Chase, kteoru navrhla Jana Krčmová a Berta Zachrlová. Předváděla se na velkém přehlídkovém molu. Bylo to krásné. Ale uvědomili jsme si, že skrz oblečení naše cesta nevede.
  • Zima 2014 Uvedli jsme velkou kabelku Amélii. Katka zkrátka potřebovala tašku, co se dá pověsit na kočárek a vejde se tam všechno pro ní i pro Filípka.
  • Jaro 2015 Uvedli jsme kolekci Doba vinylová. Aneb vinyl, kam se podíváš. Parádně nám ji nafotil Matouš Vinš a zapózovala herečka Bára Goldmannová.
  • Léto 2016 Rozhodli jsme se, že si ponecháme v nabídce jen to nejlepší z našich šperků, tašek a vinylových diářů. Na víc nemáme sil. A chceme, abyste nám rozuměli. Vyrábíme šperky a kabelky, v Česku, s láskou, s ideály.
  • 21. 3. 2017 Přesunujeme se na novou adresu - Lidická 77, Brno. A bude to tam žít!

Řídili jsme se hlavně citem

U trička s nápisem Timeis morethanmoney jsme si ale nebyli vůbec jistí, jestli by o něj mohl být zájem. S nápadem přišel kamarád, který tráví půl roku ve slunných zemích. Nejdříve jsme mu moc nevěřili, co taky může vědět o českém trhu, když procestuje půlku světa. Ale nakonec nás přesvědčil neznámý kluk na stopu, který si rovnou předobjednal a stal se tak prvním zákazníkem nového motivu.Brněnská MHD a stavy, kdy jsme měli hluboko do kapsy, nás zase inspirovaly při tvorbě kolekce Černá jízda levná varianta

Inspirace byla všude kolem nás

Největší inspirací nám byl život. A samozřejmě láska a hudba. Cokoliv nás napadlo, dalo se přetvořit v reálnou věc. Stačil počítač, trocha snahy naučit se nové věci a pár probdělých nocí k tomu (jo, a spousta dřiny, nekonečné cestování na festivaly, nepřestávající bolesti zad, zlámaná srdce…). Naštěstí jsme na to nebyli sami. Potkali jsme spoustu skvělých lidí, kteří našemu snu věřili, včetně našich Lovers, kteří nás podporují dodnes.

Zlomovým se pro Lovemusicstal trh nezávislé módy CODE:MODE v Praze, kde jsme prodali snad všechno, co se nám vlezlo do auta. V ten moment jsme se do tvorby vlastní značky a vlastních produktů vrhli naplno.

7

hodnot značky Lovemusic

1 Láska

Náš příběh začal láskou. Láskou dvou lidí, kteří spolu sdíleli nejenom náklonnost jeden k druhému, ale i lásku k designu, lidem, hudbě… Tak se z lásky zrodil Lovemusic a přestože se ti dva, nakonec rozešli, příběh Lovemusic spolu tvoří dál. Už chápeš to srdce v našem logu?

2 Svoboda

Jsme hrdí na to, že můžeme říct svůj názor nahlas. Jsme vděční za to, že můžeme jít, kam nás nohy ponesou. Jsme rádi za to, že můžeme podnikat. Neskutečně si užíváme, že můžeme dělat, co nás baví a kdy se nám zachce. Vážíme si svobody a všech možností, které skýtá. 

3 Krása

Na kráse je krásné to, že jde poznat na první pohled. Není potřeba nad ní přemýšlet, není třeba ji dokazovat ani komentovat. Když přijde, prostě se jí necháváme unést. A vůbec nejlepší na ní je, jak je relativní. To, co přijde krásné nám, může někomu jinému připadat až odpudivé... Ale většinou je to jenom o úhlu pohledu.

4 Hudba

Beat našich srdcí je daný. Jenom tempo se mění v závislosti na tom, jak zrovna žijeme. Někomu vyhovuje pomalé tempo a životem si jen tak plouží. Jiný sebou škube v rytmu zběsilého elektra. Hudební vkus nás může rozdělovat, ale hudba, ta nás spojuje. Stačí naslouchat beatu našich srdcí.Lovemusic není o nějakém hudebním žánru. Lovemusic, to je ten heartbeat uvnitř každého z nás.

5 Příroda

Štve nás konzum. Štve nás bezohlednost a sobeckost lidí vůči životnímu prostředí. Vytáčí nás hromady betonu a šedi ve městech. Chceme města prorostlá přírodou. Chceme lidi odpovědné výrobu a její odpady. Chceme přírodě pomoci hojit rány, které jí lidstvo způsobuje. Ve výsledku, ale kašlem na nějakou hogofogoeko propagandu. Když začneme každý od sebe, stačí udělat mnohem míň, než si myslíme.

6 Přátelství

Mnohokrát jsme přijali pomocnou ruku. Bez všech těch službiček, půjček a rad, kterými nás poctili přátelé Lovemusic, by naše firma už dávno nebyla. Kašlem na konkurenční boje. Kdo říkal, že být úspěšný znamená za každou cenu porážet ostatní? Radši než soutěžit, pojďme si pomáhat. To je podle nás nejlepší (nejen) obchodní strategie.

7 Život

Život si jen tak den po dni užíváme. Nehledáme nějaký vyšší smysl, samotná cesta je pro nás cílem. Stejně to máme i v podnikání. Vydělat miliony dneska není až takový kumšt. Ale zeptejte se všech těch milionářů, kolik z nich si to doopravdy užilo. Jasně, za zážitky a zkušenosti si toho moc nekoupíš. Ale zůstanou ti napořád. 

PŘEDCHOZÍ
DALŠÍ

Lovemusic je víc než značka nebo obchod. Jsou to lidi, kteří ji tvoří

Ale není to jenom o produktech, o obchodě, o e-shopu a už vůbec ne o penězích. Je to o životě, o lásce, o vzájemné pomoci, o splněných snech, o hledání cesty, o lidech okolo…

Lovemusic není jenom značka. Za tu dobu se nám povedlo kolem sebe vytvořit komunitu zajímavých lidí, kteří souzní s našimi hodnotami a dokáží je šířit prostřednictvím toho, co dělají. Skrz hudbu, vizuální umění, sociální sítě, cestování, módu, lásku k přírodě, k Brnu, úctu k ženám, ke kráse, k životu... Váží si svobody a jejich srdce bijí ve stejném hudebním rytmu jako ta naše. Dělají věci nezištně. Konzumu navzdory. Rozdávají radost lidem okolo sebe. Jen tak, aby jí bylo na světě víc. To jsou naši Lovers a vlastně všichni, kteří se cítí být víc, než pouhými zákazníky našeho obchůdku.

Nápad na pořádání Fashion marketů vzešel z potřeb lidí kolem

Jak se kolem nás nabalovali další a další lidi, zjišťovali jsme, že i oni mají co nabídnout české fashion scéně. Se všemi těmi šperky z vinylových desek a doma na polonefunkčním stroji spíchnutými kabelkami jsme všichni byli tak trochu underground.

S Katkou jsme se rozhodli využít našich zkušeností s pořádáním hudebních festivalů a vytvořit marketplace pro nás, naše kámoše a ostatní designéry a prodejce nezávislé módy. Tak jsme se dostali k pořádání vlastního Fashion Marketu. Poprvé proběhl FactoryFashion Market v brněnské Zbrojovce v roce 2010. O rok později přibyla Praha s Holešovice Fashion Marketem. Dneska už fungují všechny trhy pod jednou značkou MINT a v režii je má samostatný produkční tým. I když už trhy neorganizujeme přímo my, stánek Lovemusic nechybí ani na jediném z nich.

Proč to děláme?

Protože věříme, že vše je možné. Nemáme žádné umělecké školy, nejsme vystudovaní návrháři, ale vždy jsme všechno dělali naplno, s nadšením a hlavně srdcem. Ačkoliv nás hodně lidí na naší cestě zrazovalo a říkalo, že takhle to přece nemůže fungovat, my jsme vždy věřili, že každý v sobě může objevit tvůrce. Že jedinou cestou je, věci prostě udělat a pak se poučit. Tak se nám povedlo vybudovat oblíbenou módní značku, která v současnosti uživí nejen nás, ale také další tvůrčí mladé lidi.

Dáváme prostor novým návrhářům, kteří si u nás mohou v praxi vyzkoušet, jaké to je vdechnout život svým nápadům. Tak také vznikla spolupráce s výtvarnicí Vendulou Chalánkovou nebo Barborou Hermanovou. Kromě toho tvoříme vlastní Loveblog, vytváříme komunitu lidí, kteří mají stejný životní názor – Lovers (a mezi které patří i řádka známých osobností).

Nejdůležitější je pro nás přátelství, férovost, láska, kreativita, spolupráce, osobitost, otevřenost, inovace a hlavně svoboda nejen v tvorbě, ale také v životě.

Za Lovemusic – značku tvého srdce
Zbyněk Hanko

Náš Loveteam

Kdo všechno aktuálně píše příběh Lovemusic - značky tvého srdce
  • Zbyněk Hanko
    Výkonný ředitel Lovemusic
  • Kateřina Pletichová
    Kreativní ředitelka
  • Míša Kurtaničová
    Ředitelka marketingu - aby se o novinkách vědělo
  • Veronika Boušková
    Provozní ředitelka - aby to tu fungovalo
  • Monika Hanková
    Obchodní ředitelka - aby se prodávalo
  • Karolína Karabcová
    Šéfová výroby - aby bylo co prodávat
  • Paulína Chrastinová
    Vedoucí expedice - aby vám přišly vaše objednávky
  • Míša Grimová
    Šikovná švadlenka - aby ty kabelky krásné byly
  • Tereza Raszková
    Šikovná švadlenka - aby i vaky krásné byly

Podpořte nás!

Líbí se ti náš příběh a chceš nás podpořit?

Podpořte nás!

Na kráse je krásné to, že jde poznat na první pohled. Není potřeba nad ní přemýšlet, není třeba ji dokazovat ani komentovat. Když přijde, prostě se jí necháváme unést. A vůbec nejlepší na ní je, jak je relativní. To, co přijde krásné nám, může někomu jinému připadat až odpudivé... Ale většinou je to jenom o úhlu pohledu.

Bankovní spojení: 
Číslo účtu: 2500189523/2010 
Číslo účtu pro slovenské zákazníky: 2500189523/8330 

Zahraniční platby: 
IBAN:CZ2820100000002500189523 
SWIFT:FIOBCZPPXXX 
Bank Address: Fio banka, a.s., V Celnici 1028/10, Praha 1