Všechno, co si dovedeš představit, je možné

LOVEMUSIC, ANEB CESTA NAŠEHO SRDCE

Je to už nějaký ten pátek, co se začal psát příběh Lovemusic. Museli jsme ujít dlouhou cestu, abychom z obyčejného a zaměnitelného stánku na fesťáku udělali značku tvého srdce. Dodnes ukazujeme, že vše je možné a každý v sobě má kreativního ducha. Stačí chtít vytvářet svůj osud.

Jak svět přichází o stánkaře. A jak se rodí návrháři.

Na začátku byla láska. A taky chuť něco tvořit. Začínali jsme tehdy ještě jako partnerská dvojice – já,  Zbyněk Hanko a moje tehdejší partnerka -  Katka Pletichová (odkazy do designérských detailů). S plným autem věcí od cizích návrhářů jsme jezdili po festivalech. Tím vzniklo spojení Love a Music.

Pak jsme otevřeli první obchod na Dominikánské v Brně a prodávali, co se nám líbilo. Jenže těch hezkých věcí, které by se nám opravdu líbily, bylo tehdy stále míň. A tak jsme začali sami vyrábět svoje vlastní produkty. Nikdy jsme netušili, že bychom mohli tvořit módu, ale přes první pěnové náušnice jsme se dostali až k potisku vlastních triček, která se skvěle prodávala.

Vzešlo to vždycky z nějakého nápadu nebo hlášky. Mezi naše nejúspěšnější produkty se zařadila trička s nápisy jako Facefuckiswatchingyou nebo Killthetelevisionbeforeitkillsyou.

Naše Lovestory

Všechno, co si dovedeš představit, je možné

Je to už nějaký ten pátek, co se začal psát příběh Lovemusic. Museli jsme ujít dlouhou cestu, abychom z obyčejného a zaměnitelného stánku na fesťáku udělali značku tvého srdce. Dodnes ukazujeme, že vše je možné a každý v sobě má kreativního ducha. Stačí chtít vytvářet svůj osud.

Přečíst si celou Lovestory

  • 3/2010 Curabitur eget congue odio. Donec a diam nec lacus suscipit
  • 4/2011 Duis pellentesque turpis fds fsf sf dsf fsdf sdf sdfs 
  • 3/2012 Curabitur eget congue odio. Donec a diam nec lacus suscipit
  • 12/2014 Duis pellentesque turpis vehicula nisi placerat
  • 6/2015  Curabitur eget congue odio. Donec a diam nec lacus suscipit
  • 7/2015  Curabitur eget congue odio. Donec a diam nec lacus suscipit
  • 8/2015 Curabitur eget congue odio. Donec a diam nec lacus suscipit

Řídili jsme se hlavně citem

U trička s nápisem Timeis morethanmoney jsme si ale nebyli vůbec jistí, jestli by o něj mohl být zájem. S nápadem přišel kamarád, který tráví půl roku ve slunných zemích. Nejdříve jsme mu moc nevěřili, co taky může vědět o českém trhu, když procestuje půlku světa. Ale nakonec nás přesvědčil neznámý kluk na stopu, který si rovnou předobjednal a stal se tak prvním zákazníkem nového motivu.Brněnská MHD a stavy, kdy jsme měli hluboko do kapsy, nás zase inspirovaly při tvorbě kolekce Černá jízda levná varianta

Inspirace byla všude kolem nás

Největší inspirací nám byl život. A samozřejmě láska a hudba. Cokoliv nás napadlo, dalo se přetvořit v reálnou věc. Stačil počítač, trocha snahy naučit se nové věci a pár probdělých nocí k tomu (jo, a spousta dřiny, nekonečné cestování na festivaly, nepřestávající bolesti zad, zlámaná srdce…). Naštěstí jsme na to nebyli sami. Potkali jsme spoustu skvělých lidí, kteří našemu snu věřili, včetně našich Lovers, kteří nás podporují dodnes.

Zlomovým se pro Lovemusicstal trh nezávislé módy CODE:MODE v Praze, kde jsme prodali snad všechno, co se nám vlezlo do auta. V ten moment jsme se do tvorby vlastní značky a vlastních produktů vrhli naplno.

7

hodnot značky Lovemusic

1 Láska

Náš příběh začal láskou. Láskou dvou lidí, kteří spolu sdíleli nejenom náklonnost jeden k druhému, ale i lásku k designu, lidem, hudbě… Tak se z lásky zrodil Lovemusic a přestože se ti dva, nakonec rozešli, příběh Lovemusic spolu tvoří dál. Už chápeš to srdce v našem logu?

2 Svoboda

Jsme hrdí na to, že můžeme říct svůj názor nahlas. Jsme vděční za to, že můžeme jít, kam nás nohy ponesou. Jsme rádi za to, že můžeme podnikat. Neskutečně si užíváme, že můžeme dělat, co nás baví a kdy se nám zachce. Vážíme si svobody a všech možností, které skýtá. 

3 Krása

Na kráse je krásné to, že jde poznat na první pohled. Není potřeba nad ní přemýšlet, není třeba ji dokazovat ani komentovat. Když přijde, prostě se jí necháváme unést. A vůbec nejlepší na ní je, jak je relativní. To, co přijde krásné nám, může někomu jinému připadat až odpudivé... Ale většinou je to jenom o úhlu pohledu.

4 Hudba

Beat našich srdcí je daný. Jenom tempo se mění v závislosti na tom, jak zrovna žijeme. Někomu vyhovuje pomalé tempo a životem si jen tak plouží. Jiný sebou škube v rytmu zběsilého elektra. Hudební vkus nás může rozdělovat, ale hudba, ta nás spojuje. Stačí naslouchat beatu našich srdcí.Lovemusic není o nějakém hudebním žánru. Lovemusic, to je ten heartbeat uvnitř každého z nás.

5 Příroda

Štve nás konzum. Štve nás bezohlednost a sobeckost lidí vůči životnímu prostředí. Vytáčí nás hromady betonu a šedi ve městech. Chceme města prorostlá přírodou. Chceme lidi odpovědné výrobu a její odpady. Chceme přírodě pomoci hojit rány, které jí lidstvo způsobuje. Ve výsledku, ale kašlem na nějakou hogofogoeko propagandu. Když začneme každý od sebe, stačí udělat mnohem míň, než si myslíme.

6 Přátelství

Mnohokrát jsme přijali pomocnou ruku. Bez všech těch službiček, půjček a rad, kterými nás poctili přátelé Lovemusic, by naše firma už dávno nebyla. Kašlem na konkurenční boje. Kdo říkal, že být úspěšný znamená za každou cenu porážet ostatní? Radši než soutěžit, pojďme si pomáhat. To je podle nás nejlepší (nejen) obchodní strategie.

7 Život

Život si jen tak den po dni užíváme. Nehledáme nějaký vyšší smysl, samotná cesta je pro nás cílem. Stejně to máme i v podnikání. Vydělat miliony dneska není až takový kumšt. Ale zeptejte se všech těch milionářů, kolik z nich si to doopravdy užilo. Jasně, za zážitky a zkušenosti si toho moc nekoupíš. Ale zůstanou ti napořád. 

PŘEDCHOZÍ
DALŠÍ

Lovemusic je víc než značka nebo obchod. Jsou to lidi, kteří ji tvoří

Ale není to jenom o produktech, o obchodě, o e-shopu a už vůbec ne o penězích. Je to o životě, o lásce, o vzájemné pomoci, o splněných snech, o hledání cesty, o lidech okolo…

Lovemusic není jenom značka. Za tu dobu se nám povedlo kolem sebe vytvořit komunitu zajímavých lidí, kteří souzní s našimi hodnotami a dokáží je šířit prostřednictvím toho, co dělají. Skrz hudbu, vizuální umění, sociální sítě, cestování, módu, lásku k přírodě, k Brnu, úctu k ženám, ke kráse, k životu... Váží si svobody a jejich srdce bijí ve stejném hudebním rytmu jako ta naše. Dělají věci nezištně. Konzumu navzdory. Rozdávají radost lidem okolo sebe. Jen tak, aby jí bylo na světě víc. To jsou naši Lovers a vlastně všichni, kteří se cítí být víc, než pouhými zákazníky našeho obchůdku.

Nápad na pořádání Fashion marketů vzešel z potřeb lidí kolem

Jak se kolem nás nabalovali další a další lidi, zjišťovali jsme, že i oni mají co nabídnout české fashion scéně. Se všemi těmi šperky z vinylových desek a doma na polonefunkčním stroji spíchnutými kabelkami jsme všichni byli tak trochu underground.

S Katkou jsme se rozhodli využít našich zkušeností s pořádáním hudebních festivalů a vytvořit marketplace pro nás, naše kámoše a ostatní designéry a prodejce nezávislé módy. Tak jsme se dostali k pořádání vlastního Fashion Marketu. Poprvé proběhl FactoryFashion Market v brněnské Zbrojovce v roce 2010. O rok později přibyla Praha s Holešovice Fashion Marketem. Dneska už fungují všechny trhy pod jednou značkou MINT a v režii je má samostatný produkční tým. I když už trhy neorganizujeme přímo my, stánek Lovemusic nechybí ani na jediném z nich.

Proč to děláme?

Protože věříme, že vše je možné. Nemáme žádné umělecké školy, nejsme vystudovaní návrháři, ale vždy jsme všechno dělali naplno, s nadšením a hlavně srdcem. Ačkoliv nás hodně lidí na naší cestě zrazovalo a říkalo, že takhle to přece nemůže fungovat, my jsme vždy věřili, že každý v sobě může objevit tvůrce. Že jedinou cestou je, věci prostě udělat a pak se poučit. Tak se nám povedlo vybudovat oblíbenou módní značku, která v současnosti uživí nejen nás, ale také další tvůrčí mladé lidi.

Dáváme prostor novým návrhářům, kteří si u nás mohou v praxi vyzkoušet, jaké to je vdechnout život svým nápadům. Tak také vznikla spolupráce s výtvarnicí Vendulou Chalánkovou nebo Barborou Hermanovou. Kromě toho tvoříme vlastní Loveblog, vytváříme komunitu lidí, kteří mají stejný životní názor – Lovers (a mezi které patří i řádka známých osobností).

Nejdůležitější je pro nás přátelství, férovost, láska, kreativita, spolupráce, osobitost, otevřenost, inovace a hlavně svoboda nejen v tvorbě, ale také v životě.

Za Lovemusic – značku tvého srdce
Zbyněk Hanko

Náš Loveteam

Kdo všechno aktuálně píše příběh Lovemusic - značky tvého srdce
  • Zbyněk Hanko
    Výkonný ředitel Lovemusic
  • Kateřina Pletichová
    Kreativní ředitelka - aby byly nové produkty
  • Míša Kurtaničová
    Ředitelka marketingu - aby se o novinkách vědělo
  • Veronika Boušková
    Provozní ředitelka - aby to tu funfovalo
  • Monika Hanková
    Obchodní ředitelka - aby se prodávalo
  • Karolína Pláteníková
    Šéfová výroby - aby bylo, co prodávat
  • Paulína Chrastinová
    Vedoucí expedice - aby se objednávky k vám dostaly
  • Míša Grimová
    Šikovná švadlenka - aby ty kabelky krásné byly
  • Tereza Rašková
    Šikovná švadlenka - aby i vaky krásné byly

Podpořte nás!

Líbí se ti náš příběh a chceš nás podpořit?

Podpořte nás!

Na kráse je krásné to, že jde poznat na první pohled. Není potřeba nad ní přemýšlet, není třeba ji dokazovat ani komentovat. Když přijde, prostě se jí necháváme unést. A vůbec nejlepší na ní je, jak je relativní. To, co přijde krásné nám, může někomu jinému připadat až odpudivé... Ale většinou je to jenom o úhlu pohledu.

Bankovní spojení: 
Číslo účtu: 2500189523/2010 
Číslo účtu pro slovenské zákazníky: 2500189523/8330 

Zahraniční platby: 
IBAN:CZ2820100000002500189523 
SWIFT:FIOBCZPPXXX 
Bank Address: Fio banka, a.s., V Celnici 1028/10, Praha 1