Všechno, co si dovedeš představit, je možné

LOVEMUSIC, ANEB CESTA NAŠEHO SRDCE

Je to už nějaký ten pátek, co se začal psát příběh Lovemusic. Museli jsme ujít dlouhou cestu, abychom z obyčejného a zaměnitelného stánku na fesťáku udělali značku tvého srdce. Dodnes ukazujeme, že vše je možné a každý v sobě má kreativního ducha. Stačí chtít vytvářet svůj osud.

Ten příběh se začal psát v roce 2008 a dnes dodnes dokazuje, že vše je možné a každý v sobě má kreativního ducha, přestože my jsme byli na začátku pravým opakem.

Naše Lovestory

Všechno, co si dovedeš představit, je možné

Je to už nějaký ten pátek, co se začal psát příběh Lovemusic. Museli jsme ujít dlouhou cestu, abychom z obyčejného a zaměnitelného stánku na fesťáku udělali značku tvého srdce. Dodnes ukazujeme, že vše je možné a každý v sobě má kreativního ducha. Stačí chtít vytvářet svůj osud.

Přečíst si celou Lovestory

  • Léto 2008 Katka začala vyrábět úplně první náušnice, tehdy ještě pod značkou Cattychic. Byli hravé, ručně malované a s láskou vyráběné. Začali jsme je prodávat na festivalech a vám se líbily.
  • Zima 2009 Začali jsme vyrábět první trička. Motivy tvořili dohromady Zbyněk s Katkou. V první kolekci byl náš bestseller – Facefuck is watching you i návrhy od MgA. Venduly Chalánkové.
  • 9. 11. 2009 Otevřeli jsme obchod na Pekařské 17 v Brně.
  • 10.-12.6. 2010 Pořádali jsme úplně první Factory Fashion Market na Zbrojovce. Akce byla spojená s kulturním festivalem Burning beats factory party. Pamětníci na tuhle divočinu dodnes vzpomínají.
  • 1. 11. 2010  Uvedli jsme naši první kolekci nerezových šperků, které pro vás vyrábíme ve Valašském Meziříčí. Věřili jsme, že to bude hit. A nespletli jsme se.
  • 11. 4. 2011 Naše první video - Trojčata natočil Mejla Production.
  • Jaro 2011 Začali jsme vyrábět náš jediný kus nábytku – němého sluhu, co vypadá trochu jako UFO a trochu jako otvírák. Každopádně jsme se s ním dostali do mnoha designových časopisů.
  • 12. 5. 2011 Otevřeli jsme obchod v Praze na Andělu. A po roce ho zavřeli. Zkusit se má všechno.
  • 8. 11. 2011 Založili jsme a poprvé oslavili Mezinárodní den smluvních cen k výročí otevření našeho prvního obchodu v Brně.
  • 15.-19.2. 2013 Vyjeli jsme na náš první německý veletrh – Ambiente ve Frankfurtu nad Mohanem.
  • 1. 5. 2013 Uvedli jsme kolekce sukní s návrhářkou Janou Krčmovou.
  • 18.-20.8. 2013 Poprvé jsme vystavovali na veletrhu Styl a Kabo. Dokonce jsme tam založili celou novou sekci Fresh Fashion pro mladé návrháře, obstarali DJ a koktejlový bar. Uvedli jsme tam naši první a poslední ucelenou kolekci oblečení Dreamy Chase, kteoru navrhla Jana Krčmová a Berta Zachrlová. Předváděla se na velkém přehlídkovém molu. Bylo to krásné. Ale uvědomili jsme si, že skrz oblečení naše cesta nevede.
  • Zima 2014 Uvedli jsme velkou kabelku Amélii. Katka zkrátka potřebovala tašku, co se dá pověsit na kočárek a vejde se tam všechno pro ní i pro Filípka.
  • Jaro 2015 Uvedli jsme kolekci Doba vinylová. Aneb vinyl, kam se podíváš. Parádně nám ji nafotil Matouš Vinš a zapózovala herečka Bára Goldmannová.
  • Léto 2016 Rozhodli jsme se, že si ponecháme v nabídce jen to nejlepší z našich šperků, tašek a vinylových diářů. Na víc nemáme sil. A chceme, abyste nám rozuměli. Vyrábíme šperky a kabelky, v Česku, s láskou, s ideály. 
    Katka se začala profesionálně věnovat focení - produktové foto, fotky z akcí. Všechny fotky, co najdete na našich stránkách, nafotila Katka.
  • 21. 3. 2017 Přesunujeme se na novou adresu - Lidická 77, Brno. A bude to tam žít!
  • 13. 5. 2017 Jsme ve dvoře na Lidické 77 uskutečnili první Dobrou Karmu - bleší trh, kde co je pro jednoho odpad, může být pro jiného poklad. Od září se Dobrá Karma koná pravidelně každou první sobotu v měsíci v Tržnici Brno na Zelném trhu
  • Červen 2017 Zbyněk se stal manažerem kapely Fred Madison, které pomáhá na cestě vzhůru
  • Květen 2018 Uvádíme na trh novou kabelku Harmonia
  • Červenec 2018 Už počtvrté vyrábíme na zakázku náušnice pro Mezinárodní filmový festival v Karlových Varech
  • Srpen 2018 Uvádíme na trh krásnou ledvinku. Její podoba vychází z ikonického tvaru klopy naší kabelky Dafné.
  • Květen 2020 Spustili jsme internetové rádio Lovemusic, rádio tvého srdce
  • Říjen 2018 Naší modelkou se stala zpěvačka Kaczi, dodáváme náušnice pro Tomáše Kluse

Řídili jsme se hlavně citem

U trička s nápisem Timeis morethanmoney jsme si ale nebyli vůbec jistí, jestli by o něj mohl být zájem. S nápadem přišel kamarád, který tráví půl roku ve slunných zemích. Nejdříve jsme mu moc nevěřili, co taky může vědět o českém trhu, když procestuje půlku světa. Ale nakonec nás přesvědčil neznámý kluk na stopu, který si rovnou předobjednal a stal se tak prvním zákazníkem nového motivu.Brněnská MHD a stavy, kdy jsme měli hluboko do kapsy, nás zase inspirovaly při tvorbě kolekce Černá jízda levná varianta

Inspirace byla všude kolem nás

Největší inspirací nám byl život. A samozřejmě láska a hudba. Cokoliv nás napadlo, dalo se přetvořit v reálnou věc. Stačil počítač, trocha snahy naučit se nové věci a pár probdělých nocí k tomu (jo, a spousta dřiny, nekonečné cestování na festivaly, nepřestávající bolesti zad, zlámaná srdce…). Naštěstí jsme na to nebyli sami. Potkali jsme spoustu skvělých lidí, kteří našemu snu věřili, včetně našich Lovers, kteří nás podporují dodnes.

Zlomovým se pro Lovemusicstal trh nezávislé módy CODE:MODE v Praze, kde jsme prodali snad všechno, co se nám vlezlo do auta. V ten moment jsme se do tvorby vlastní značky a vlastních produktů vrhli naplno.

7

hodnot značky Lovemusic

Z prodejce návrhářem

Na začátku byla láska a taky chuť něco tvořit. Začínali jsme tehdy ještě jako partnerská dvojice Zbyněk Hanko a Katka Pletichová. S plným autem věcí od cizích návrhářů jsme jezdili po festivalech. Tím vzniklo propojení Love a Music. Otevřeli první obchod na Dominikánské v Brně a prodávali, co se nám líbilo. Jenže prodávat cizí výrobky je sice hezké, ale probudit svoji vlastní kreativitu je ještě hezčí. Nikdy jsme netušili, že bychom mohli tvořit módu, ale přes první pěnové náušnice jsme se dostali až k potisku vlastních triček, která se skvěle prodávala. Na začátku byl vždy jen nějaký nápad nebo hláška. Mezi naše nejúspěšnější produkty se tak zařadila trička s nápisem Facefuck is watching you nebo Kill the television before it kills you. Později také triko s nápisem Time is more than money, s jehož nápadem přišel kamarád, který tráví půl roku ve slunných zemích. Nejdříve jsme mu moc nevěřili, co taky může vědět o českém trhu, když procestuje půlku světa. Ale nakonec nás přesvědčil neznámý kluk na stopu, který by se prý stal naším prvním zákazníkem. A triko bylo na světě. Brněnské MHD a nedostatek peněz dal pak vzniknout kolekci Černá jízda levná varianta.

Jako inspiraci jsme prostě využili vše, co bylo kolem nás, co jsme žili a hned to přetvořili v realitu. Stačil počítač, trocha snahy naučit se nové věci (a samozřejmě spousta dřiny, festivalů a bolavých zad:). Naštěstí jsme na to nebyli sami. Potkali jsme spoustu skvělých lidí, kteří našemu snu věřili, včetně našich „dobrých andělů“, kteří nás podporují dodnes. Zlomovým pro nás byl trh nezávislé módy CODE:MODE v Praze, kde jsme prodali snad všechno, co se nám do auta vlezlo. V ten moment jsme se do tvorby vlastní značky a vlastních produktů vrhli naplno.

Zároveň jsme chtěli kolem sebe vytvořit komunitu zajímavých lidí a využít našich zkušeností s pořádáním hudebních festivalů. Tak jsme se dostali k organizování vlastního Fashion Marketu, kde jsme chtěli dát prostor mladým tvůrcům a nezávislým značkám. Poprvé proběhl Factory Fashion Market v brněnské Zbrojovce v roce 2010. O rok později přibyla Praha s Holešovice Fashion Marketem (nyní MINT: Prague Fashion Market).

Proč to děláme?

Protože věříme, že vše je možné. Nemáme žádné umělecké školy, nejsme vystudovaní návrháři, ale vždy jsme všechno dělali naplno, s nadšením a hlavně srdcem. Ačkoliv nás hodně lidí na naší cestě zrazovalo a říkalo, že takhle to přece nemůže fungovat, my jsme vždy věřili, že každý v sobě může objevit tvůrce. Že jedinou cestou je, věci prostě udělat a pak se poučit. Tak se nám povedlo vybudovat oblíbenou módní značku, která v současnosti uživí nejen nás, ale také další tvůrčí mladé lidi.

Dáváme prostor novým návrhářům, kteří si u nás mohou v praxi vyzkoušet, jaké to je vdechnout život svým nápadům. Tak také vznikla spolupráce s výtvarnicí Vendulou Chalánkovou nebo Barborou Hermanovou. Kromě toho tvoříme vlastní Loveblog, vytváříme komunitu lidí, kteří mají stejný životní názor – Lovers (a mezi které patří i řádka známých osobností).

Nejdůležitější je pro nás přátelství, férovost, láska, kreativita, spolupráce, osobitost, otevřenost, inovace a hlavně svoboda nejen v tvorbě, ale také v životě.

Za Lovemusic – značku tvého srdce
Zbyněk Hanko

Lovemusic tým

Kdo všechno aktuálně píše příběh Lovemusic - značky tvého srdce
  • Zbyněk Hanko
  • Kateřina Pletichová
  • Karolína Krejčí

Podpořte nás!

Líbí se ti náš příběh a chceš nás podpořit?

Podpořte nás!

Na kráse je krásné to, že jde poznat na první pohled. Není potřeba nad ní přemýšlet, není třeba ji dokazovat ani komentovat. Když přijde, prostě se jí necháváme unést. A vůbec nejlepší na ní je, jak je relativní. To, co přijde krásné nám, může někomu jinému připadat až odpudivé... Ale většinou je to jenom o úhlu pohledu.

Bankovní spojení: 
Číslo účtu: 2500189523/2010 
Číslo účtu pro slovenské zákazníky: 2500189523/8330 

Zahraniční platby: 
IBAN:CZ2820100000002500189523 
SWIFT:FIOBCZPPXXX 
Bank Address: Fio banka, a.s., V Celnici 1028/10, Praha 1