Lovemusic uvádí kolekci ležérních a hravých sukní

Lovemusic uvádí kolekci ležérních a hravých sukní

Česká značka Lovemusic uvádí svoji první kolekci sukní a posouvá se tak od šperků, triček a módních doplňků do světa módy. Originální střihy sukní vytvořila návrhářka Jana Krčmová, absolventka ateliéru Designu oděvu Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.   


Jana Krčmová vycházela při navrhování z geometrického, srdcovitého tvaru loga Lovemusic a klasické ženské siluety, kterou pojala ležérně a hravě. Sukně jsou ušity velmi kvalitně, celá výroba probíhá v České republice. Kolekcí tří střihů sukní v osmi barevných variantách Lovemusic zahajuje plánovanou oděvní řadu Lovemusic Fashion

Precizní střih každé sukně v sobě ukrývá odkaz na logo Lovemusic – objevuje se v ostrých hranách, geometrickém uspořádání, ozdobných cípech spodní linie sukně či ve véčkovému zastřižení v pase. Sukně jsou ušité ze stále aktuální džínoviny a vzorované bavlněné látky. Střihy vycházejí z áčkového střihu a lichotivě zdůrazňují ženské křivky tak, aby byla zachována tvarová harmonie. Sukně tak ženskou siluetu prodlužují a opticky nerozšiřují. 

 

„Lovemusic vnímám jako barevnou značku se smyslem pro humor, ve stejném duchu jsem vytvářela i street-wearovou kolekci sukní. Ideálním doplňkem k sukním jsou nerez ocelové šperky Lovemusic, které svou stylovou jednoduchostí skvěle vyvažují uvolněnost samotných sukní,“ uvádí Jana Krčmová. Ve spolupráci s mladými návrháři bude Lovemusic pokračovat. „Tento rok plánujeme uvést novou kolekci halenek, šatů, kabelek a mikin. Nejpozději příští rok se chceme věnovat i pánské módě,“ dodává majitelka značky Kateřina Hanko Pletichová. Lovemusic bude své výrobky prezentovat v červenci na hamburském veletrhu Earlybird a v srpnu na brněnském veletrhu Styl a Kabo.