• Děláme Krásné věci s duší

    • Ze stánkařů na letních festivalech jsme se proměnili v návrháře krásných věcí s duší. Na začátku byla láska dvou lidí, kteří toužili po nezávislosti a věřili, že všechno, co si dovedou představit, je možné. Přestože neměli umělecké vzdělání, začali navrhovat vlastní výrobky. Hodiny z gramofonových desek, kabelky s nerezovým srdcem a originální náušnice.

      Postupně se tým kolem Zbyňka a Katky začal rozšiřovat. Přibývali designéři, prodejci, Loveři. Nabídka produktů se postupně rozšiřovala a proměňovala. Dneska Lovemusic zaměstnává 8 lidí, kteří každý den dělají všechno pro to, aby Lovemusic zůstával značkou tvého srdce.

7

hodnot značky Lovemusic

1 Láska

Náš příběh začal láskou. Láskou dvou lidí, kteří spolu sdíleli nejenom náklonnost jeden k druhému, ale i lásku k designu, lidem, hudbě… Tak se z lásky zrodil Lovemusic a přestože se ti dva, nakonec rozešli, příběh Lovemusic spolu tvoří dál. Už chápeš to srdce v našem logu?

2 Svoboda

Jsme hrdí na to, že můžeme říct svůj názor nahlas. Jsme vděční za to, že můžeme jít, kam nás nohy ponesou. Jsme rádi za to, že můžeme podnikat. Neskutečně si užíváme, že můžeme dělat, co nás baví a kdy se nám zachce. Vážíme si svobody a všech možností, které skýtá. 

3 Krása

Na kráse je krásné to, že jde poznat na první pohled. Není potřeba nad ní přemýšlet, není třeba ji dokazovat ani komentovat. Když přijde, prostě se jí necháváme unést. A vůbec nejlepší na ní je, jak je relativní. To, co přijde krásné nám, může někomu jinému připadat až odpudivé... Ale většinou je to jenom o úhlu pohledu.

4 Hudba

Beat našich srdcí je daný. Jenom tempo se mění v závislosti na tom, jak zrovna žijeme. Někomu vyhovuje pomalé tempo a životem si jen tak plouží. Jiný sebou škube v rytmu zběsilého elektra. Hudební vkus nás může rozdělovat, ale hudba, ta nás spojuje. Stačí naslouchat beatu našich srdcí.Lovemusic není o nějakém hudebním žánru. Lovemusic, to je ten heartbeat uvnitř každého z nás.

5 Příroda

Štve nás konzum. Štve nás bezohlednost a sobeckost lidí vůči životnímu prostředí. Vytáčí nás hromady betonu a šedi ve městech. Chceme města prorostlá přírodou. Chceme lidi odpovědné výrobu a její odpady. Chceme přírodě pomoci hojit rány, které jí lidstvo způsobuje. Ve výsledku, ale kašlem na nějakou hogofogoeko propagandu. Když začneme každý od sebe, stačí udělat mnohem míň, než si myslíme.

6 Přátelství

Mnohokrát jsme přijali pomocnou ruku. Bez všech těch službiček, půjček a rad, kterými nás poctili přátelé Lovemusic, by naše firma už dávno nebyla. Kašlem na konkurenční boje. Kdo říkal, že být úspěšný znamená za každou cenu porážet ostatní? Radši než soutěžit, pojďme si pomáhat. To je podle nás nejlepší (nejen) obchodní strategie.

7 Život

Život si jen tak den po dni užíváme. Nehledáme nějaký vyšší smysl, samotná cesta je pro nás cílem. Stejně to máme i v podnikání. Vydělat miliony dneska není až takový kumšt. Ale zeptejte se všech těch milionářů, kolik z nich si to doopravdy užilo. Jasně, za zážitky a zkušenosti si toho moc nekoupíš. Ale zůstanou ti napořád. 

PŘEDCHOZÍ
DALŠÍ

Naše Lovestory

Všechno, co si dovedeš představit, je možné

Je to už nějaký ten pátek, co se začal psát příběh Lovemusic. Museli jsme ujít dlouhou cestu, abychom z obyčejného a zaměnitelného stánku na fesťáku udělali značku tvého srdce. Dodnes ukazujeme, že vše je možné a každý v sobě má kreativního ducha. Stačí chtít vytvářet svůj osud.

Přečíst si celou Lovestory

  • 3/2010 Curabitur eget congue odio. Donec a diam nec lacus suscipit
  • 4/2011 Duis pellentesque turpis fds fsf sf dsf fsdf sdf sdfs 
  • 3/2012 Curabitur eget congue odio. Donec a diam nec lacus suscipit
  • 12/2014 Duis pellentesque turpis vehicula nisi placerat
  • 6/2015  Curabitur eget congue odio. Donec a diam nec lacus suscipit
  • 7/2015  Curabitur eget congue odio. Donec a diam nec lacus suscipit
  • 8/2015 Curabitur eget congue odio. Donec a diam nec lacus suscipit

Náš Loveteam

Kdo všechno aktuálně píše příběh Lovemusic - značky tvého srdce
  • Zbyněk Hanko
    Výkonný ředitel Lovemusic
  • Kateřina Pletichová
    Kreativní ředitelka - aby byly nové produkty
  • Míša Kurtaničová
    Ředitelka marketingu - aby se o novinkách vědělo
  • Veronika Boušková
    Provozní ředitelka - aby to tu funfovalo
  • Monika Hanková
    Obchodní ředitelka - aby se prodávalo
  • Karolína Pláteníková
    Šéfová výroby - aby bylo, co prodávat
  • Paulína Chrastinová
    Vedoucí expedice - aby se objednávky k vám dostaly
  • Míša Grimová
    Šikovná švadlenka - aby ty kabelky krásné byly
  • Tereza Rašková
    Šikovná švadlenka - aby i vaky krásné byly